Grattis Bea och Tobias

publicerat i Graviditet 27 veckor --> BF!;
Stort grattis till Bea och Tobias som igår fick sin underbara son Neo. Han är verkligen super fin! De bloggar här: http://tobehu.blogspot.se/  (Bilderna är lånade av Bea) 
Photo: Godmorgon säger vår helt lugna och underbara son! Inte skrikit en enda gång inatt, enda gången han skrek igår var när någon tog honom från mig så han inte fick amma längre! :)Photo: Det finaste som finns <3
Det är verkligen svårt att förstå att en sån liten sötnos har legat där inne och tänk att det ligger en sådan sötnos här hos mig och bara väntar på att bli färdigbakad, gud vad vi längtar! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bea:

Åh tack va gulligt av dig! :D <3

Snart är det inte lång tid kvar tills ni får eran, det är helt otroligt att bli föräldrar för första gången :)

Jag kan fortfarande inte förstå att han låg därinne :p

2:a kommentar, skriven , av Bea:

Åh tack va gulligt av dig! :D <3

Snart är det inte lång tid kvar tills ni får eran, det är helt otroligt att bli föräldrar för första gången :)

Jag kan fortfarande inte förstå att han låg därinne :p

Svar: Du kommern og aldrig förstå att han låg där inne, det var som jag läste hos någon "alla barn kommer med storken" det är så sant.
pinkmum.blogg.se

3:e kommentar, skriven , av Satu med 4 småttingar och gravid:

Visst längtar man ännu mer när man ser nyfödda? det är så overkligt att det ligger en klar bebis där inne! <3

Har du mycket kvar som du måste handla till bebis?Kram

Svar: ja det är verkligen overkligt! Så otroligt svårt att förstå att det ligger en liten människa där inne, jag tror inte jag riktigt kopplade det förens jag nu såg Lilla Neo, som jag följt ett bra tag i magen. Jag har nästan allt klart nu, vi försökte få allt klart så fort som möjligt då de sa till mig att det fanns ökad risk för förtidig förlossning då de trodde att jag hade en delad livmoder men det visade ju sig vara tvillingar, varav jag fick missfall på den ena.... Men det är ändå rätt skönt att vara nått så när färdig. Igår tvättade jag alla kläderna och för att vara lite överambitiös så ska jag stryka dom idag. (såg föresten att du skrev i Mirkas blogg jag har följt den sedan Nellie föddes :D)
pinkmum.blogg.se

Kommentera inlägget här :