Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Caroline:

Hej! Hittade din blogg via FL. Ska inte säga att jag blir glad av att se dina bristningar.. men känns nästan som så. Har kollat på massor av gravid magar på nätet som alla har gått ungefär lika långt som mig och alla har dessa bristnings-fria "perfekta" magar och mått så jäkla dåligt över hur min mage ser ut.. Men så j-vla skönt att se att jag inte är ensam om att ha fått bristningar.
Hoppas du inte tar illa upp av min kommentar för kände bara att jag måste få ''vräka'' ur mig det..

Svar: Hej nej det gör ingenting, jag tycker inte att det gör något att jag fått bristningar. För min del så är jag bara så stolt över magen och så glad över att vi ska få ett litet barn så bristningarna bekymrar inte mig särskilt. Bara när de kliade men då köpte jag mama Bee salva och det hjälper verkligen. Sen visar ju ofta inte de upp sin mage som har bristningar för de skäms, så det är därför man inte ser det så mycket tror jag
pinkmum.blogg.se

Kommentera inlägget här :