inskrivningen

publicerat i Graviditet 13-26 veckor;
var på inskrivning idag men min fd barnmorska som bokade besöket till mig hade glömt att en fredag eftermiddag kan man inte ta prover för då går dem inte att skicka in, så fick remiss på det. Men istället pratade vi en hel del och jag fullkomligt älskar denna nya barnmorskan, helt underbar! Sen frågade jag lite försynt om man kanske kunde lyssna lite på hjärtat så sa hon om du lovar att inte bli orolig om vi inte hör något för det kan bero på hur moderkakan ligger också vidare. Men jag lovade och visst hörde vi ett fint hjärta ticka där inne och i bra takt också, det var så underbart!. Ingen kan vara lyckligare än jag! Kan inte sluta le och skratta, detta är nog första gången som jag verkligen förstår på riktigt att det faktiskt är en bebis där inne!! Hjärta 


Kommentera inlägget här :