1 vecka kvar nu

publicerat i Charlie 2-3 månader;
Idag är det en vecka kvar tills jag fyller 20år. Så nu njuter jag utav min sista vecka som tonåring. Idag är Pontus ledig så vi kan åka till unga föräldrar. Unga föräldrar börjar kl 13.00 var Tisdag och då går det endast bussar som man måste beställa och efter tre försök med det där ger jag upp. Igår ringde Kristoffer för att beställa till mig, efter att han blivit omkring skickad flera gånger fick han till slut prata med en mycket otrevlig kvinna som talade om för honom att de inte fixade så att det fanns bilbarnstolar vid service resor?!! Ska inte de man ringer och beställer kompletera bussen? Så Skånetrafiken menar att jag ska sätta mig i en vanlig taxibil med mitt barn i knät och riskera hans liv! Jag trodde att de stod för att vi ska förbättre miljön och för ett säkert färdsätt. Tji fick jag och numera kan jag endast åka till unga föräldrar om Pontus eller någon annan kan köra mig... För mitt barns liv ska då inte riskeras för att vi ska på unga föräldrar.
 
 

Kommentera inlägget här :