Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jesus christ:

Nä men nu har det gått för långt! Fy vilken äcklig video!! Jag äcklas så enormt av denna "besatthet" av amning. Klart att dt är den bästa maten & att det är okej på offentliga platser men jag tycker inte att man kan tvinga omgivningen att tycka samma sak. Det är endå brösten som det sugs på Det är OK men man behöver inte SKYLTA med det som i denna video. Fy så avtändande och vidrigt hoppas barnen i videon slipper se detta när de blir större. /nyblivna mamman

2:a kommentar, skriven , av Beatrice - mamma till Neo 121207:

Jag tänkte svara på du som kommenterade det här inlägget innan mig.

Hur kan du tycka att amning är så himla äckligt? Brösten är faktiskt till för barnens skull, de har blivit till sexobjekt, men från början så var de enbart en matkälla för våra barn. Du skriver "avtändande", då undrar jag, sen när var amning tändande? Det är en naturlig sak som alla borde vara bekväma med, man ser oftast mer tuttar i bh och bikinireklamer så vad gör då en liten amningstutte?

Väx upp och lär dig ett och annat, amning är inte äckligt någonstans.

Svar: Bra skrivit!
pinkmum.blogg.se

Kommentera inlägget här :