Dopet del 1

publicerat i Charlie 2-3 månader;
Jag antar att ni väntat länge nu på en uppdatering om dopet! 
Nu sover Charlie så jag tänkte se om jag hinner få ihop det nu. 
På Lördagen började vi duka och fixa i lokalen och förbereda maten, det var stressigt och jag förstod inte hur vi fick ihop det tillslut ändå. Vi gick upp tidigt på söndagen och fortsatte snabbt som in i. Vid 10 rusade jag in i duschen och sen kom Pontus föräldrar och allt var kaos. Men till kyrkan kom vi och i tid också! Sen var det ett underbart, vackert dop med många fina psalmer som jag valt ut, kyrkokör och nattvard! Prästen var väldigt bra, rolig och hade bra hand för småbarn! Det kunde inte gått bättre. Charlie jollrade och skrattade nästan hela dopet igenom. Han började skrika vid ett kort tillfälle för att han fick hicka men så snart den var över så var han lika glad igen! Älskade unge <3. Sen hade vi festen och det blev sååå lyckat! Han fick massor med gåvor och alla verkade ha det jätte trevligt. Vi var 45 personer och vi bjöd på pasta/kycklingsallad. Tårta blev det också! Cillas berömde personliga tårtor! NU en JÄTTE bildbomb!! 
 
 

 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :