Ledig dag

publicerat i Charlie 6-7 månader;
Idag har jag en ledig dag. Himla skönt. Charlie har busat runt massor på golvet. Jag har märkt att direkt jag lämnar rummet gallskriker han. Mammig som tusan, vill mysa massor. Jag tror att han saknar mig på dagarna. Jag saknar såklart honom jätte mycket när jag jobbar. Det känns som att jag missar allt när jag är iväg så mycket ifrån honom. Jag förstår verkligen Pontus. Han tycker att det är lite jobbigt att alltid behöva åka till jobbet och missa allt med Charlie. Själv har jag bara 6 dagars jobb kvar sen ska jag vara hemma med Charlie igen. 
 
Charlie kryper/krålar massor nu, han följer mig var jag än går. Han har kommit på att han kan dra ut lådor men roligast av allt är att sticka ut i köket och bada hunden vattenskål så vi måste köpa en grind nu så han inte kommer åt det haha. Busungen. Jag tycker att allt går alldeles för fort nu. Var tog min lilla hjälplösa bebis vägen? Nu har jag en stor kille som jag kan ta sig runt på egen hand! <3 
 
Laban stile! Hans snutte Laban är en av de viktigaste sakerna han har. Utan den blir det svårt att komma till ro så den får absolut inte komma bort! 
 
Påkommen! 
Det är en glad kille vi har.
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :