Massor med bus

publicerat i Charlie 7-8 månader;
Här hemma är det full rulle. Igår var Charlie överallt och ingenstans. Tyvärr har min snutt gått och blivit förkyld och fått feber. Imorse hade han 38,5 i temp. Han har fått lite alvedon men han verkar mycket slöare idag än vanligt. Näsan rinner för fullt också. Stackars liten. Så idag är det bara att stanna hemma, men vi hade inga andra planer ändå. Fast ikväll ska jag på zumba men då tar Pontus hand om Charlie. Jag har börjat träna en hel del nu. Går promenade var dag- olika långa. Tränar mamma/baby gympa på Tisdagar och Zumba på Torsdagar, känns riktigt skönt att göra detta, jag har gått ner till 75kg nu. Tänk att jag vägde 105kg som mest när jag var gravid! -30kg på 7 månader! Galet! 
Här kommer ett bildregn som vanligt. 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sigurbjörg Berg:

Så himla söt!

Svar: Tack :)
pinkmum.blogg.se

2:a kommentar, skriven , av Mamma i norr:

Hej! Ville bara säga att jag är så glad att du öppnat din blogg igen. Har följt dej sen början av din graviditet och vi hade samna bf datum:-) min lille kille kom den 9 feb. Tycker det är så roligt att läsa om era framsteg och jämföra med min kille. Ha det så bra!:-)

Svar: Jag hade lite folk som skrev elaka saker så stängde den för att bli av med dem och de verkar inte ha kommit tillbaka :) Vad roligt att du följer mig och min son. Då är ju våra ganska jämngamla. Det är himla roligt att följa barn i samma ålder och se hur de utvecklas.
pinkmum.blogg.se

3:e kommentar, skriven , av Mamma i norr:

Hej! Ville bara säga att jag är så glad att du öppnat din blogg igen. Har följt dej sen början av din graviditet och vi hade samna bf datum:-) min lille kille kom den 9 feb. Tycker det är så roligt att läsa om era framsteg och jämföra med min kille. Ha det så bra!:-)

Kommentera inlägget här :