4 veckor gammal

publicerat i Charlie 0-1 mån;
Om en timme blir Charlie 4 veckor gammal. 
Tänk att för 4 veckor sedan låg jag inne på förlossningen och vid denna tiden höll de på och kollade med ultraljud för att se varför allt drog ut på tiden och om deras farhågor var sanna om att han låg i ansiktsbjudning. En timme senare kom han ut, inte på det sättet jag hade drömt och hoppats på men ut kom han och gud vad fin han var! Svullen, röd och slemmig men världens finaste! Jag kom in i mamma rollen direkt och stormtrivs. Att få bli mamma är bland det bästa som har hänt mig, nu finns det en mening med livet och jag känner mig behövd och älskad.
 
Charlie är en riktig myskille, han är inte särskilt svår men visst är han lite gnällig men blir snabbt nöjd igen. För det mesta sover han bra på natten, vaknar 2 gånger för mat och sen somnar han gott om igen. Ibland får han för sig att man ska vara vaken vid 3 tiden och ligga och fifilura haha, sen slocknar han lagom till att jag är jätte vaken. Han letade upp min blick idag och när jag tittade på honom så gav han mig ett stort fint leende, älskade killen! <3 
De små fötterna har växt en hel del på dessa veckorna <3 
Det har hela Charlie gjort! <3 
 
Bild från igår, lufta är skönt! <3 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emelie:

åhh han är så söt <3 vad tiden går fort :) grattis igen :D

Kommentera inlägget här :