Unga föräldrar

publicerat i Charlie 0-1 mån;
Idag lånade jag pappas bil och körde till unga föräldrar, det var skönt att komma ut lite bland andra föräldrar. Sen var det kul att visa upp Charlie lite också! Det gick jätte bra, jag bytade på honom när vi kom dit och sen satt jag och ammade medans de större barnen sprang runt och lekte och de mindre låg på golvet/satt i gå stol. Jag fick reda på att det är en tjej som väntar sitt tredje barn!! Så himla roligt! Dock så nöjer jag mig med Charlie på ett bra tag! hehe Sen åt vi semlor, super gott! Charlie sov nästan hela tiden. Sen åkte jag och Charlie och köpte blöjor, semlor och lite presenter.
Idag log Charlie medvetet för första gången, gud vad mitt mammahjärta smälte! 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bella - Leos mamma:

åh vilken liten en! Tycker min va så liten för nån månad sen och han har redan blivit ett halvår snart! Ta vara på tiden :)

Kommentera inlägget här :