Lilla Charlie

publicerat i Charlie 5-6 månader;
Har inte hunnit blogga då svärföräldrarna har varit nere från växjö så vi har umgåtts med dem. Just nu är vårt liv lite kaos, vi letar ny bostad då vi inte alls trivs här. Inget sköts som det ska av hyresvärden. Tvättmaskinerna är ständigt sönder så jag får tvätta hos mamma. Inte kul när man har en bebis.. Sen skäller grannarnas hundar hela natten och väcker både mig och Charlie. Men främst är det alldeles för trångt för oss nu när Charlie börjar bli större och vill ha leksaker. Och vi bor på andra våningen med en lång trappa som jag måste kånka vagnen upp och ned i varje dag. Så nu letar vi efter en trea på markplan. Hoppas på att hitta något snart, börjar kvävas av att bo här. 
 
Nej nu ska ni få se bilder igen! 
Han låg vid babygymet när jag tittade på honom sen gick jag på toa och kom tillbaka till detta! Självklart hann han kissa på golvet också ;) 
 
Jag tror att jag skämt bort Charlie med att ge honom mycket fruktpuré för han fnyser mycket på näsan när han får morot och potatis, så det får vi jobba på men det går framåt.
När man går i gåstolen kan man nå massa saker bla fjärrkontrollen
Börjar bli lite stor för nestet.
 
Tuffing med mammas hatt
sötnöt
 
Nu har vi bytat till sittdelen! Vilket Charlie älskar! 
Måste hålla koll så marsvinen sköter sig
 
Första turen ute i sittvagnen! 
Kladda!! 
Första natten i spjälsängen
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elin:

Har ni sele i sittdelen?

Svar: ja det har vi
pinkmum.blogg.se

Kommentera inlägget här :