Siri

publicerat i Charlie 4-5 månader;
Idag ringde min mamma och bad mig att sätta mig ner. Hon berättade att min gamla mormor Siri hade somnat in. 
När jag var liten sa jag alltid att gamla mormor var min idol som var så gammal men ändå så pigg, hon bakade och drog fram kökbänken för att damma uppe på skåpen när hon var 90 år gammal! Det kallar jag häftigt! Hon var verkligen speciell min söta gamla mormor. När vi f yllde år fick vi alltid ett kuvert med 100kr av henne. Men bara att hon kom och firade oss betydde mycket. Hon kramades de hårdaste kramarna jag någonsin upplevt, och hon knep alltid en i kinderna. När man hade varit hos henne i 5 timmar så frågade hon om man redan skulle gå. Hon tjuvmatade alltid hundarna med bullar haha och hon lurade personalen på hemmet. Jag sa alltid att min högsta önskan var att min gamla mormor skulle få träffa mitt barn och det fick hon, hon var så lycklig den dagen. Jag kommer aldrig glömma det! Underbara gamla mormor. 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sandra:

Fina minnen, roligt att tänka tillbaka, och underbart att hon hann träffa Charlie! Men tufft att hon gått bort.. Jag beklagar sorgen och hyllar minnet av henne! Må hon vila i frid! <3

Kommentera inlägget här :