Han sover själv!

publicerat i Charlie 1-2 mån;
Idag på förmiddagen sov han som en stock i min famn så han vaknade faktiskt på babycafet, med den lilla detaljen att han sov igenom rytmiken men aja han var vaken ett tag i varje fall haha. När vi kom hem var han väldigt gnällig och jag bestämde mig för att nu ska han somna i vagnen och inte i min famn. Så jag ställde in mig på en rejäl fajt. La honom i vagnen, på med speldosan och började vyssa. 5 minuter senare sover han som en stock! En chockad men glad mamma sitter här just nu. Jag börjar fundera på om man kanske skulle försöka ta en fajt med honom i natt för att försöka få honom att sova själv. Vi får se hur det går med det men detta var verkligen ett framsteg. Så himla skönt! Nu känner jag mig så himla fri! Jag har två armar som jag kan göra vad jag vill med haha! Älskade Charlie! <3 

Kommentera inlägget här :