Ledsen och febrig kille

publicerat i Charlie 3-4 månader;
Igår skrek Charlie hela dagen och fram mot kvällen hade jag en sån huvudvärk och var så trött av allt skrik. Tog en pilla och försökte sova med Charlie men han gnydde konstant. Efter ett tag frågade jag Pontus om han kunde känna på Charlie för jag tyckte att han var så himla varm och det kunde nog inte bara bero på att han skrek och gnydde,  fram med tempen och jodå feber! Gud vad jag kände mig dum som inte förstått att det var därför han gnytt så mycket. Det var bara att ge honom alvedon och sen somnade han efter en stund och sov ändå till klockan 4! Gud vad skönt det var! Sen åt han, gnydde och jag bytade blöja, gav honom alvedon och sen somnade han till slut om och sov till 7. Nu verkar han lite bättre sån tur är, frågan är om det är tänder på g. jag känner inga men han dregglar massor och han biter på allt! 
 

Kommentera inlägget här :