jobb och kyrkis

publicerat i Charlie 9-10 månader;
jag jobbar rätt mycket nu. Trivs super bra och jag får lära mig extremt mycket. nu har jag även fått häftet jag måste läsa in för att gå en kurs som ger mig ökad kompetens! Men det känns verkligen att vara ifrån mitt lilla hjärta även fast jag vet att han har det jätte bra hos mormor och sin pappa.

så idag har vi myst massor. han är så kramgo vår lilla kille och kommer ofta o bara vill ge en kram och sen sticker han igen. idag var vi på kyrkis och sjöng massor min tokstolle var överallt och nådde allt. han är för go! tanterna sa "du har inte en lugn stund va?" till mig haha. Han är glad och vill utforska allt :) sen lekte han med lilla Thea.













Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Me & My Baby Dolls:

Hihi vilka härliga busiga bilder!

Tack förresten för att du kikade in hos mig :)

Svar: hehe ah de två tillsammans är riktiga galningar men sååå söta! Är inne på din blogg flera gånger om dan ju! :D
pinkmum.blogg.se

Kommentera inlägget här :