Dålig natt- ingen bra mage

publicerat i Charlie 8-9 månader;
inatt var ingen trevlig natt. lilla hjärtat vaknade vid 1 och var orolig och ville inte sova. var uppe med honom och vid tre satte jag honom i vagnen och vyssade på. då small det i blöjan.. sanerade barn och satte tillbaka honom i vagnen tog bara en kort stund sen small det till igen, denna gång åkte hälften ur blöjan. in med barn och fårskinns fäll i duschen. Tvätta barn och sedan fäll. Satte på en ny blöja och lät honom krypa runt på golvet. Sen small det igen och hälften rann ut på golvet. bara att sanera igen. Tillslut somnade han i vagnen. stackars Charlie har varit blek och inte alls så pigg idag. Hoppas verkligen att han är bättre inatt.







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av anna:

Om det är så att han ofta är lös kan jag tipsa om sempers blåbärs gröt "föe hårda magar" (står det på den). Det finns endast på city gross, vad jag sett. Jag har motsatt problem, hård mage på dottern och deras plommongröt för hårda magar är guld

Svar: Tack för tipset, har dock redan köpt den gröten och han är väldigt förtjust i den så det går bra att få i honom den och jag tycker att det ger resulat, Tycker du att den för hård mage fungerar lika bra? :)
pinkmum.blogg.se

Kommentera inlägget här :