lika länge ute

publicerat i Charlie 8-9 månader;
jag satt och tänkte på en sak häromdagen. i onsdags blev Charlie 36veckor gammal. När man är gravid räknar man ju från sista mensen och bebisen blir ju egentligen inte till förens i vecka 2. jag födde i vecka 38- alltså när Charlie funnits där inne i 36veckor. det innebär att min lilla älskling har varit utanför magen lika länge som han var där inne. Tiden han varit här ute har verkligen sprungit iväg! wow vilken resa det är att få barn! Bland det bästa som hänt mig i livet. Allt förändrades- man pririoterar helt annorlunda! Helt fantastiskt! Allt kretsar kring barnet, ens hjärna blir som gegga. Allt fokus jag hade innan är som bortblåst. Innan jag fick Charlie var jag otroligt skärpt och hade alltid koll på allt. Nu glömmer jag allt och måste skriva ner vartenda liten sak för att inte glömma. Det enda som finns i huvudet konstant är min lilla kille. Hoppas min fokus kommer tillbaka någon gång haha. Förvirrade mamma Anna.

Kommentera inlägget här :