Sjukling

publicerat i Charlie 8-9 månader;
Charlie har haft hosta från och till i snart 2 veckor, han har diareé från och till hela tiden och jag har trott att det varit så pga tänderna men nu tycker jag att det hållt på för länge. Ena dagen är magen bra och nästa katastrof. Han har börjat kaskad kräka några gånger per dag och jag har svårt att få i honom riktig mat. Igår fick jag i honom gröt på morgonen sen vägrade han äta mer än lite rån förens på kvällen då jag till slut fick i honom lite päron puré och välling. Han sover väldigt oroligt och inatt vaknade jag av att han hostade något förfärligt och var helt blå om läpparna och sen kom kräket rakt i mitt öra/hår. Jippi! - upp och duscha mitt i natten... Stackars Charlie somnade till slut oroligt om brevid oss. Han kaskad kräkte även i bilen häromdagen så vi fick ta av all klädsel på bilstolen och tvätta den och köpa sätestvätt till sätet men bilen luktar fortfarande.. 
 
Så idag ska jag och Charlie till doktorn, jag hoppas att de hittar vad som är fel på vårt lilla hjärta så han kan bli bra igen. Det gör verkligen ont att se honom såhär och man blir så himla orolig. 
 
 

Kommentera inlägget här :