En härlig dag

publicerat i Charlie 1 - 1,5år;
Jag bloggar ju inte så ofta längre men när jag har tid så passar jag på. '
 
Idag har jag, Pontus, Charlie och hundarna haft en riktigt mysdag. Det har verkligen varit underbart väder! 
Först åkte vi och köpte glass och sen vidare till snogeholm och skulle ta "vår" grillplats men såklart så hade någon hunnit före så vi körde runt lite innan vi hittade en bra plats för oss. Där passade vi på att grilla och Wilma fick bada. Charlie ville tvunget bada han också men jag lät honom bara doppa fötterna, då började han gråta för han upptäckte ju hur kallt det blev! Knasiga busunge :D Vi hade super mysigt där och solen sken. Jag knäppte en hel del bilder.
 
Sen bestämde vi oss för att åka vidare till Sövde där vi träffade på en annan liten familj som hade en tollare så då lekte Wilma och Tollaren med varandra och badade massor ihop innan vi gick vidare. Vi gick en bra runda runt sjön för att sedan gå tillbaka. När vi kom hem var hundarna jätte trötta. 
 
Vi passade även på att göra tråkgöra som att betala räkningar och rota fram lite i förrådet som vi ska sälja. Vi letar ju hus och har hittat ett som vi är jätte sugna på. Vi ska dit på fredag igen och titta. Skulle vi inte hitta något dåligt då så lägger vi ett bud!! iiie!! :D Hoppas verkligen vi får detta huset och att allt är så bra som det verkar. Så i varje fall så ska vi flytta tillslut så vi försöker att sortera ut lite saker vi inte har någon nytta av. 
 
kallt om fötterna!!
Pontus smygfotade mig XD
min lilla hjulbening <3
Nelly med den skadade tassen
Mini slår ju sig för jämnan så han har alltid blåmärken överallt stackarn. men han är väldigt nyfiken och har alltid väldigt brottom vilket gör att han ofta slår sig. Men han blir bara ledsen en kort stund. Sen är det full rulle igen. Min älskade skatt. Nu ikväll somnade han i min famn och det händer inte ofta nu förtiden. <3
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :