Påsken 2014

publicerat i Charlie 1 - 1,5år;
Jag tänkte berätta lite om vår påsk. Pontus åkte upp till växjö och var hos sina föräldrar för att sedan åka vidare till jönköping och Elmia för att titta på bilar. Jag och Charlie stannade hemma för att sedan åka och fira min mormor som fyllde år och för att ha påskfirande. 
 
 
Först åkte jag och Charlie till buslandet så han fick leka av sig det tyckte han verkligen om. Det är ett av hans favorit ställen! Där får han frihet och jag behöver inte säga nej hela tiden. kan bara släppa honom och låta han leka hur mycket han vill. Den här gången vågade han hoppa lite stutsmatta det har han inte vågat innan. Ruschkanor är bland det bästa han vet och ska helst åka de längsta! *läskigt!* (han får såklart inte åka själv!) 
Sen åkte vi till ett köpcentrum för att jag skulle handla kläder till mig själv nu när jag har gått ner en hel del i vikt. Allting är ju för stort!? :O :D Men som vanligt så kom jag ut ur affärerna med 2 par byxor, en tjocktröja, en pyjamas till Charlie! och inget till mig. 
 
Sen åkte jag och Charlie för att kolla skor men jag tyckte inte att där fanns några som passade bra till Charlie så vi skippade det hela och åkte till mormor och morfar istället. Vi åt god mat, fick lite roliga påskägg, Charlie fick russin och lego i sina påskägg. Charlie lekte massor och var överallt! Gick gick bort till en lekplats så Charlie och hans kusin fick leka av sig lite. Charlie ville mest gunga. 
 
Sen tog jag bilen hemåt och la mig direkt jag kom hem, Charlie hade redan somnat i bilen.
 
måste stå på pall för att se ordentligt på TV.
min bror
<3 mormor
mormor och moster Eppe (mormors syster)
kusinerna <3
morfar (min pappa) och Charlie
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :