snorig

publicerat i Charlie 1,5-2år;
Idag var Charlie super snorig och snoret forsade ur hans lilla näsa. Jag ringde dagis och hörde om han skulle vara hemma men de tyckte att så länge han var pigg så kunde han komma. Så åkte och lämnade honom där och han blev så himla ledsen när jag gick. Sen jobbade jag enda till 19 så kom hem hur sent som helst och han sov redan när jag kom :( Känner mig som en så dålig förälder när det blir så. Jag vill verkligen ändra på mina jobbtider men det är jätte svårt att få fixat. Jag ska vara glad bara att jag har ett jobb så som samhället är idag. Får se vad som händer i framtiden helt enkelt.
 
Till helgen fyller Pontus 22år så då ska vi ha kräftskiva och Pontus föräldrar kommer ned. Hoppas att Charlie klarar det bra bara. Han blev ju så himla jobbig nu i helgen när här var folk. Jag tror att han behöver sina rutiner och att det är viktigt för honom att vi håller oss till det vi brukar göra. Med kvällsrutiner och mat osv. 
 
Har egentligen inte så mycket att skriva nu. Både jag och Pontus har börjat jobba nu så det blir bara det tråkiga vanliga nu igen. From september kommer jag att vara ledig på Tisdagar i varje fall så att jag kan få njuta av min fina son lite mer! Ska även ta 3 veckor föräldraledigt i Jul - Det ska bli så mysigt! Vi ska hitta på allt som jag gjorde när jag var liten med tomtebyn på boan och massa tända ljus, pepparkaksbak och massa annat julmys! <3 Längtar redan! 
 
 
Min kramgoa pojke <3
 
 

Kommentera inlägget här :