tillägg om vagnköpet

publicerat i Charlie 1,5-2år;
Jag trodde att jag hade pratat klart med säljarna om vagnen men tydligen inte? Idag fick jag ett meddelande av säljarens man på facebook?! Där skriver han: 
Eftersom min fru är lite mesig när det gäller affärer så får jag skriva i hennes ställe.. men så vitt jag vet så har ni köpt en vagn på loppis som var rent för billig egentligen plus att det är väl upp till din man att titta efter vad man köper då vi dock inte hade en aning om någon mögelfläck på vagnen.. dessutom kan det inte vara allvarligare än något lite som man mycket väl kan skrubba bort och sen så finns där väl inget kvitto skrivet eller liknande i heller så vad anser du man kan begära för 400 kr ? 

Jag kände inte för att bråka om det och trodde att vi hade pratat klart om det hela och att jag bara gjort ett sjukt dåligt köp men jag vet inte om de muckar bråk eller vad de gör egentligen? Men jag tror att jag gör rätt i att inte svara dem, de verkar tråkigt nog ha lite för dålig kunskap kring det här med mögel i barnvagnar. Nästan så jag tycker synd om dem och deras barn. 
 
Med kunskap, empati och ärlighet kommer man längst. 

Kommentera inlägget här :