cirkus ranvide

publicerat i
Idag kom säsongens första snö
snö. Charlie, jag och hundarna gick ut i trädgården och lekte en stund på förmiddagen. Charlie fick åka pulka som han har längtat! Han skrattade hela tiden! Det var underbart att se hur glad han blev. 

Sen skulle vi åka till buslandet men min bil bestämde sig för att inte tycka om kyla så den ville inte starta. Då bestämde jag o Charlie oss för att sätta igång en film och äta popcorn. Sen slocknade Charlie i soffan så då passade jag på att röja här hemma, det såg ut som ett bombnedslag. 

Ibland skämtar jag om att mitt galna liv borde vara en komedi, som folk hade kunnat garva åt vårt liv. Som nu i eftermiddags. Pottränade Charlie, han sprang iväg o satte sig o läste en bok på golvet, helt plötsligt såg han besvärad ut o tog sig i baken, han bajsade. Han fick bajs på handen så jag tog ungen o sprang in på toan o sköljde av honom. Han gallskrek pga kletet på handen, Då passade wilma vår ena hund på att äta upp den korven som låg kvar på golvet och eftersom att jag tog Charlie mot mig så fick jag bajs på mina byxor också. Satte c i duschen och tog av mina byxor och städade av allt på golvet och grovtvättade ungen - vilken cirkus!  

Kommentera inlägget här :