Ledigt

publicerat i Charlie 1,5-2år;
Nu har jag och Charlie 3 veckors julledigt så himla härligt! Vi kommer att fira jul i skåne och sen åker vi till växjö några dagar. Pontus är där ifrån och hans släkt bor där. Vi kommer att kolla på det årliga fyrverkeriet i braås som vi gjort enda sedan första året vi blev tillsammans. Det är så mysigt att ha sånna små traditioner. Jag tycker om alla trationerna som är runt jul och nyår, det är så himla mysigt med all god mat, tända ljus, gemenskapen och att få träffa alla. I love it! Det enda jag känner nu som vuxen är att jag tycker att det är mycket roligare att se vad Charlie får i julklappar än att få något själv. Vi har inte köpt så många saker till Charlie i julklapp, han fyller ju år i januari och sen tänkte vi sätta undan lite pengar som vi tänkte köpa en gungställning med rutchkana till sommaren för. Just nu till jul så får han så mycket saker av alla andra också. Därför känner vi att det är roligare att ge honom lite mer när han fyller år i stället. Men han kommer att få en stor lastbil, några småbilar, en verktygslåda och en bilbana av oss. Jag tror att han kommer uppskatta det. Vi ger inte honom några klädpaket i år, istället så köpte jag 14 plagg till honom för någon vecka sedan som han redan fått. 
 
4e advent idag och 3 dagar kvar till julafton! Nu börjar allt! ikväll firar vi Julia som fyller 20år den 23/12 och på Tisdag kör vi italiensk julafton med pizza! Sen är det julafton, den 26e fyller mamma år och sen åker vi till växjö. Det händer mycket nu!! 
 

Kommentera inlägget här :