första natten

publicerat i Charlie 1 - 1,5år;
igår kväll bar Pontus och hans bror in sängen i huset så inatt sov vi här för första gången. Pontus jobbar till 12 idag så jag, Charlie och Tobias ska in till Malmö o gå på ikea en stund sen ska Tobias o pontus åka o köpa grill, paviljong och lite andra saker till huset. Då tänkte jag passa på att åka o köpa lite trädgårdsredskap också måste vi beställa staket och köpa färg och tapeter. vi ska fixa vårt sovrum, Charlie sovrum, tv rummet och köket. köket ska vi byta ut helt men vi väntar lite med just den biten. Man kan inte göra allt på samma gång.

Det var verkligen mysigt att vakna här. vi hade ingen rullgardin så jag vaknade såklart vid 4! men jag låg och drog mig och mös med Charlie. Han ligger här i sängen och sover bredvid mig igen just nu. Man hör allt härligt fågelkvitter och marsvinen som dricker ur sina flaskor.

jag tänkte se om jag hinner tvätta en hel del idag också. jag har köpt en torkning, det ska bli underbart att kunna hänga tvätten utomhus!











Kommentera inlägget här :