Pratat med förskollechefen

publicerat i Charlie 1 - 1,5år;
Idag ringde jag till förskollechefen och berättade om det som hände i Torsdag, jag tog även upp en annan incident som jag tyckte på och det ville hon absolut prata med dem om. Så hon sa att hon skulle dit idag och skulle sedan ringa upp mig. Hon ringde precis och berättade att hon hade varit där och pratat med dem och den pedagogen som var ansvarig för Charlie när han stod vid grinden tog absolut på sig det och sa själv att det inte hade känts bra och att vi skulle prata om det hela imorgon när Charlie kommer till förskolan. 
 
Förskolechefen tyckte det var jätte bra att vi föräldrar hörde av oss när det var något som vi inte tyckte kändes så bra. Så hon kände absolut inget agg mot att jag sa ifrån utan tvärtom. Föär att de ska kunna förbättra sina brister och rutiner så måste vi som ser allt säga ifrån. 
 
jag är nöjd med hur hon hanterade det hela och känner mig mycket mer nöjd med att lämna honom på dagis igen. 
Ibland lönar det sig att vara lite jobbig förälder. Allt för ens barns bästa! 
 
 

Kommentera inlägget här :