Min tisdag

publicerat i Charlie 1,5-2år;
jag älskar tisdagar för då är jag hemma med Charlie. Det är underbart! idag var vi på unga föräldrar på förmiddagen men där var inte alls många så det var inte jätte kul. Charlie lekte lite o sen gick vi hem igen. på vägen dit lekte han med lite löv, han tyckte att det var jätte roligt. Charlie somnade i bilen så jag bar in honom i sin säng o passade på att sitta lite vid datorn och precis när jag drog igång med disken kom Charlie spatserade. fick gjort vad jag skulle ändå. :-) jag gjorde min första skinkstek den blev super god! sen fick Charlie bada och han ville aldrig gå upp!! nu står han i morgonrock och är helt inne i pappas tv spel.






















skrev även ut lite bilder idag. dessa två är det 6månaders skillnad på.

Kommentera inlägget här :