mysig dag

publicerat i Charlie 1,5-2år;
igår var jag ledig från jobbet, har börjat ta ledigt på tisdgar för att kunna gå på unga föräldrar. Har börjat känna mig lite ensam i min föräldraroll och kände både att jag behöver mer tid med min son och att jag behövde få komma ut och träffa andra som är unga och har barn. Det var så himla skönt igår. Jag valde att gå dit. Charlie väckte mig tidigt så vi hann först gå en promenad med hundarna innan vi gick dit. Det tog ca 40 minuter att gå dit men jag har aldrig gått dit innan så jag gick väldigt tidigt och trots stopp på lekplatser så kom vi en halv timme för tidigt. Så vi var ute på skolgården och jagade löv och klättrade på stenar. Så himla roligt var det att få se Charlie upptäcka allt. Jag har aldrig riktig tid att bara sitta och beskåda mitt underverk men nu fick jag tid till det. Jag är så glad att jag tagit detta beslutet, jag förlorar pengar på det men det är så värt det! 
 
Efter vi hade varit där och fikat och Charlie hade lekt massor så hade jag och Jenny följe. Hon har tre barn. Milo 4år, Isabella 2 år och Tindra 1år. Vi gick och handlade lite mat, snackade massor skit. Det var så härligt att ha någon att prata av sig med! Charlie sov som en gris i vagnen. När vi sedan skildes åt så vaknade Charlie så då köpte jag lite fika och vi gick till lekplatser och fikade. det var så himla mysigt och vädret var underbart. Jag älskar detta. Kunna gå till allt, bara umgås och Charlie får ha roligt, inga speciella tider att passa. Gud vad jag njöt!! 
 
 

Kommentera inlägget här :