1 månad

publicerat i Charlie 2år, Lilly 1-2 månader;
Då har jag varit 2 barns mamma i 1 månad nu. 😊 wow säger jag bara så underbart och så galet jobbigt på en och samma gång. Tiden har verkligen sprungit iväg. Det känns som att jag har all tid i hela världen men ändå så hinner jag ingenting. Charlie har en rejäl släng av trots och Lilly är en super lugn tjej som mest bara är. Det är stor skillnad på hur Charlie och Lilly varit den här första tiden. Charlie var så mycket mer färdig, stadig, framåt och vaken. Lilly är som en liten docka, bara hänger med och gör knappt ett ljud ifrån sig. 😍 kärleken är enorm till de båda två, mina fina barn. Detta är bara början på ett nytt galet, spännande och roligt kapitel i mitt liv.
 
Första tiden med Charlie hann jag blogga och vara på öppna förskolor och gud vet allt men nu har jag verkligen inte hunnit. Har varit så mycket fokus på båda barnen här hemma och Pontus råkade ut för en olycka på jobbet så han blev sjukskriven och Charlie blev sjuk nu i veckan så då kunde vi inte hitta på något direkt och tid till att blogg var svårt att få till. Jag ska försöka bli bättre på det för det är så otroligt roligt att gå tillbaka och läsa om barnen och hur de har utvecklats och vad de har gjort för roliga saker! 
 

Kommentera inlägget här :