Bm besök

publicerat i Charlie 2år, Gravid med Lillasyster 2015;
Idag var jag hos bm. Vi pratade om min foglossning. Hon tycker att jag ska få fortsatt sjukskrivning. Också tycker hon att jag ska boka tid till naprapat och sjukgymnast. Hon tyckte även att jag skulle prova foglossningsbälte. Så det ska jag köpa av en tjej idag. Så imorgon ska jag ringa novakliniken och boka massor med tider. Känns skönt att bli tagen på allvar. 
 
Jag hade gått upp 7kg sen startvikt, det är mindre än jag hade gått upp med Charlie i samma vecka ändå så rör jag mig inte så mycket pga foglossningen och jag äter ganska mycket onyttigt. Ska försöka äta mer nyttigt så jag inte går upp lika mycket som jag gjorde när jag väntade Charlie. Vi lyssnade även på hjärtljuden men hon rörde sig väldigt mycket så man hörde mest hennes sparkar haha 😁 det blir nog en piggelin till! Hjärtslagen låg på 145.
 
Vi på pratade även om att Charlie var stor när han föddes så jag vill gärna göra tul då jag var lite orolig att det
Ska bli likadant igen och det tyckte hon var en bra idé. Så det kommer att ske i oktober! 😍 
 

 

Kommentera inlägget här :