Lillasyster

publicerat i Charlie 2år, Gravid med Lillasyster 2015;
Nu ska jag äntligen avslöja en liten hemlighet som vi burit på ett bra tag. Charlie ska få en lillasyster!  Vi var på rutin ultraljudet idag och det är en fin frisk liten flicka! Jag är i v 18+4 idag. Lite halsbränna men mycket foglossning. Haft foglossning från v 14 men den blir bara värre och värre tyvärr. Sån tur är så har jag semester om 2 veckor det ska bli så skönt! 
 
Charlies läpp har läkt ihop nu men där är ett jack. Han är jätte glad att det ska komma en bebis, pussar på magen och klappar. Vet inte riktigt om han förstår innebörden med att det ska komma en bebis men vi försöker att förbereda honom så gott vi kan 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av maja:

Grattis! Har följt dig sen du var gravid med Charlie, då jag själv väntade min dotter som är ungefär en månad yngre än honom. Nu väntar vi också vår andra som är beräknad till februari -16. Ser fram emot att följa dig även denna graviditeten! Kram

Svar: Tack, vad roligt! Grattis till er med!
pinkmum.blogg.se

Kommentera inlägget här :