Hjärnsläpp

publicerat i Charlie 2år, Gravid med Lillasyster 2015;
jag har tappat hjärnan helt. Jag snurrar till allt och jag har inte koll på läget längre känns det som. Jag skriver upp allt hela tiden för gud förbjude om jag glömmer saker då får jag hjärtklappning, svettningar och jobbigt att andas. Jag glömde nycklar hemma hos mamma och pappa iförrgår när vi hade varit där så när jag sen skulle gå hemifrån igår hade jag varken hemnyckel eller bilnyckel här hemma. Fick panik direkt och när jag hade rotat fram extra nycklarna och tagit mig till mamma så orkade jag inte fortsätta min dag, all energi försvann. Har faktiskt aldrig känt mig såhär förut. Jag blir super uppstressad över småsaker som jag bara hade skakat av mig och fortsatt mitt liv i vanliga fall men nu blir jag uppstressad, får ont i bröstet och andas tungt. 
 
Jag känner mig som en senil tant, tror att jag lätt hade kunnat stå på ica och undra hur jag ens kom dit hahaha. 

Kommentera inlägget här :