Shopping

publicerat i Charlie 3 år;
 
 
Igår lämnade jag Charlie på dagis och åkte till Nova Lund med Lilly. Jag skulle kolla efter trosor, strumpor, tröjor, pyjamaser och skor till mig. Mina kläder är så utslitna och äckliga efter graviditeten. Behöver byta ut i princip hela garderoben - billigt ju...
 Och jag gillar inte ens kläder till mig själv. Som det är nu så använder jag bara Molly Jeans från Gina tricot och en sunkig amningströja. Jag har alltid bekväma fula tant trosor och amningsbh. Försöker tappa en hel del graviditetskilo så jag kan kännaig bekväm igen. Det tar ju sin lilla tid! 
 
Det började ju bra när jag la över 600:- på Lilly i första butiken. Hehe men jag har sålt mycket på tradera nu så då får jag köpa mer till hennes växa låda :) hittade massor med fina plagg som kommer bli favoriter!! Hittade äntligen en overall på nameit till henne som jag har letat. 
Hittade kallingar med hjärtan på till Pontus på kappahl och med spindelmannen på till Charlie på Lindex! Så jag hade nöjda killar här hemma också. Jag lyckades hitta trosor och och strumpor till mig själv på Lindex och kappahl. Jag hittade så mycket fina barnkläder denna gången - affärerna har fått in många fina vår favoriter! Synd att man inte har mer pengar 💵 hehe 😊 
Tog en fika och ammade Lilly innan jag körde till biltema och köpte en grej till Pontus. 
Jag och Lilly hade en super mysig dag! 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ann:

Hej Anna! Har sett underställ i ull, jättefina, kvar på rean Åhléns barnavd Ystad, även fleece underställ o overaller. Kolla in!

Kommentera inlägget här :