strumpor

publicerat i Charlie 2år, Lilly 2-3 månader;
Idag körde vi till ystad då båda barnen är i stort behov utav strumpor. Lillys är i princip alla för små. Hon behöver 13/15 nu men de sitter perfekt så hon går nog snart över till 16/18. Charlie har stl 27/28 nu, helt galet! Blev så paff när jag skulle köpa skor till honom och fick gå upp 2 storlekar! Vad hände där liksom!? I varje fall så var vi inne på Kappahl, Lindex, H&M och Åhlens. På alla ställena var det extremt dåigt utbud av strumpor överlag! På Lindex hittade vi några till Charlie i varje fall och på Åhlens lyckades jag hitta några till Lilly men inga jag var överförtjusta i direkt. Så himla dåligt att utbudet av just strumpor var så glest när det är vinter! Undra om vi hade riktig otur och att de inte hunnit plocka fram de nyanlända kläderna ännu eller något. Lilly behöver fortfarade fler strumpor, Charlie klarar sig nog ett tag på de han fick.
 
Jag själv skulle också behöva strumpor. Inte av den anledningen att de blir för små utan de slits. Jag vet inte hur många par strumpor jag kastat på senaste tiden. Snart ekar det hel tomt även i min strumplåda. Jag sa pikande till Pontus häromdagen att vill du vara romantisk och överaska mig med en liten gåva så hade jag blivit väldigt glad om jag fick några par stumpor hahah. Vet inte om han tog mig på allvar eller ej. 
 
 

Kommentera inlägget här :