Allt är bra

publicerat i Graviditet 13-26 veckor;

Blev så rädd när jag vaknade vid 4 i morse, det blödde!, fick panik och väckte min stackars sambo som fick trösta mig tills det var dax för honom att åka till jobbet, själv sjukanmälde jag mig och ringde till kk. skickades till rydsgård som tog prover, som sedan sa att ja skulle ringa sjöbo (STÄNGT) fick ringa ystad (stängt) men dem i ystad skickade mig till gynmottagningen där dem tog emot mig som akutpatient. Vid det här laget hade jag hamnat i något konstigt lugn som en bubbla och fattade inte alls varför det var så akut med mig..

Väl inne gjorde hon gyn undersökning, såg att det fortfarande blödde lite, kände på livmodern och gjorde sedan ett VUL. och där var det lilla pyret! Sprattlande så hon inte kunde mäta, men visst levde den lilla krabaten! Är så lycklig!! Glad

Sedan sjukskrev hon mig i 10 dagar, skit på de för jag har bara dessa 5 veckorna med jobb sen ska jag börja plugga, behöver pengarna suck.. vet inte hur jag ska göra men sjukade mig på jobbet imorgon också. 

 

fick en bild men det ser bara ut som en klump ^^ men på själva VUL:et såg jag, huvud, kropp, armar och ben <3

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Johanna - Gravid, Bf 20 Dec:

Usch va obehagligt, skönt att det inte var något allvarligt.

2:a kommentar, skriven , av Emelie - 21år & TREbarnsmorsa!:

2 februari 2012 ? :P

Svar: i början av Feb är det beräknat, varje gång jag är på ultraljud skickar dem runt mig till olika datum. Men pga att min livmoder är delad är risken stor för att bebisen kommer för tidigt.
pinkmum.blogg.se

3:e kommentar, skriven , av Mari:

Emelie menade ju att du har skrivit fel år, :P

Svar: åhh såg de nu.. som de kan bli ibland.
pinkmum.blogg.se

Kommentera inlägget här :