Orolig för att han vill komma för tidigt

publicerat i Graviditet 13-26 veckor;
Med tanke på att min livmoder är delad och platsen för lilleman är lite för liten så kan jag inte sluta oroa mig för att han vill titta ut för tidigt, det har slagit mig nu de senaste dagarna att det faktiskt kan hända. Visst gör det ingenting så länge lilleman mår bra men jag är rädd att något ska gå snett om han vill titta ut aldeles för tidigt. Mitt i min rädsla om att han kommer för tidigt kan jag inte släppa tanken om att bara för att jag grunnar på detta så kommer han gå över tiden. Det är ju ingen som kan förutspå hur det kommer bli men tanken finns där hela tiden och jag börjar tom fundera på om man kanske inte skulle packa den där BB-väskan redan nu bara ifall att. 
magen igår <3 (flåt att bilden är lite dålig, svårt att ta på sig själv) 

Kommentera inlägget här :