Händelserikdag!

publicerat i Charlie 4-5 månader;
Hej hej Charlie här! 
Idag har mamma dragit ut mig på en himla massa saker. Vi började dagen med en promenad med Nelly, sen tog vi bussen till veberöd för mamma skulle träna zumba. Jag fick ligga på ett täcke och leka med leksaker och prata med de andra barnen. Jag låg brevid Tuva och snackade med henne. Sen fika mamma med de andra mammorna eftersom att det var avslutning på gympan och då blev jag super trött och somnade i vagnen! Efter det tog vi bussen igen och åkte in till sjöbo coh gick på föräldragrupp, då fick jag leka igen och jag fick även sitta i Lees knä, det var lite läskigt men jag var ju tvungen att vara nöjd för att hon inte skulle bli rädd. Hon ska själv ha en bebis i augusti men hon är inte så gammal och är lite osäker. Tur man kan öva på mig! Sen somnade jag igen och då passade mamma på att gå till BVC med mig. Jag vägde 7850gr och var 65cm lång, huuvudomfånget var 42cm! Mamma tycker att jag växt jätte mycket och att det går allt för fort! Hon sa att jag hade gått upp nästan 1kg på en månad!
När vi hade varit på BVC så träffade vi Kusin Tino och My och sen gick vi och handlade lite mat, mamma köpte massor med gott till mig! Men snurrig som hon var så glömde hon hälften av det hon skulle köpa. Sen fick vi åka bussen igen och denna gången var det för att komma hem! Skönt för detta var verkligen en aktiv dag, nu väntar vi på att pappa ska komma hem, idag jobbar han jätte länge! 
Kram Charlie

Kommentera inlägget här :