130 dagar kvar till BF

publicerat i Graviditet 13-26 veckor;
* Igår kände jag att han hickade, kunde t.o.m känna det med handen, detta var första gången som jag kände det. 
 
* Idag är det 130 dagar kvar tills han är beräknad att titta ut, som vi längtar, planerar och fantiserar.
 
* På söndag ska vi upp till Gekås för att köpa det mesta inför hans första tid i världen. Längtar! Nu är det verkligen på riktigt! 
 
Har tagit ur piercingen nu, får se om jag köper en gravid piercing eller hur jag gör. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bea:

Åh det är så himla mysigt när man känner dom hicka för första gången :D

Va kul att åka till gekås, nu blir jag avis! :P

Vilken fin mage du har! Den börjar bli riktigt stor! :D

2:a kommentar, skriven , av Natalie N:

Åh vad mysigt att känna att den lilla hickar. Det längtar jag till! Känner bara att lillkillen rör sig och sparkar än så länge men det är mysigt det med :)

Kommentera inlägget här :