2 veckor gammal

publicerat i Charlie 0-1 mån;
Idag blir Charlie 2 veckor gammal. Han utvecklas och hittar på nya saker varje dag. Jag har svårt att förstå att det verkligen är MIN son! Det är helt underbart att få se alla nya saker han kommer på hela tiden och att få vara en del av hans liv. Han gör jätte mycket miner och grimaser så vi får verkligen oss en massa skratt åt alla hans uttryck! 
 
Han vaknar 2 gånger varje natt för att få ny blöja och äta. Tiderna varierar lite men det brukar vara runt 1-2 tiden och sen vid 4-5 tiden. sen somnar vi om igen till runt 8. Vid 14-15 tiden på eftermiddagen brukar Charlie vara vaken i ca 1 timme och då sitter han gärna i babysittern en stund och sen brukar jag lägga honom lite på mage så han får träna sin nacke. Han är sedan vaken en längre stund igen på kvällen, då myser vi mest och pratar massor! Tiden vi lägger oss varierar beroende på hur mycket sömn jag fått natten innan och under dagen. 
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bodil:

Vilka underbara bilder, vill bara ta honom i famnen

2:a kommentar, skriven , av Petra:

Gud så söt han är. Hoppas få träffa underverket snart! Kram på er!!

3:e kommentar, skriven , av Natalie - Liten i magen <3:

Hihi Sötnos!! :))

4:e kommentar, skriven , av Veronica Jakobsson:

Vilken gos bebis! Längtar efter min bebis nu:)
Grattis!!

Kommentera inlägget här :