gunga

publicerat i Charlie 1 - 1,5år;
jag jobbar och bloggen hamnar lite åt sidan. men nu tänkte jag skriva lite. charlie har börjat vilja gunga storbarns gunga och vilken balans!!! han har även börjat säga massor med nya ord. kaka, nappen, hej hej, mamma, pappa, jaa, lampa, dää är bara några av orden. han visar var nappen är! det var så roligt när han gjorde det första gången. vi var hos mina föräldrar och pontus gick ut för att lämna något i bilen då blev charlie jätte arg för att han inte fick följa med. han stod vid dörren och grät så tog jag upp honom och sa stessat var är nappen nu då. dää sa han då och pekade, slutade gråta och visade tydligt var den låg. jag bara stirrade på honom innan jag tog upp nappen. nu börjar han förstå vad man säger. det är så himla häftigt. man kan fråga honom om han vill ha mer, äta, bada osv och oftast svarar han, nickar eller vickar på huvudet.

igår pysslade jag lite. gjorde halkskydd på hans strumpor. :)


















Kommentera inlägget här :