1års kalas

publicerat i Charlie 1 - 1,5år;
I lördags hade vi 1års kalas för Charlie. 
Eftersom att vi bor så trångt så fick vi ha kalaset hemma hos mina föräldrar. Vi bjöd 24 personer, tyvärr kunde inte min morfar komma då han blev sjuk :/ Men han ska få träffa Charlie imorgon istället. Vi bjöd på smörgåstårta som jag och pappa hämtata på ingelsta kalkon på förmiddagen. Sen bjöds det på två olika sorters tårtor. En apelsinchoklad mousse tårta och en hallon/grädd tårta. Det verkade uppskattat. Charlie fick massor med fina presenter.
Han fick bla Bobbycar, en annan sparkbil, en låda med klossar, en trä trakor med släp, tallrikar, strumpor, overall, lite andra kläder, kritor, ett presentkort på 10 bustillfällen på Busfabriken, pengar och en massa annat kul. Jag tror att Charlie hade jätte kul på sitt kalas, han åt massor, busade med sin farmor och sin kusin och lekte med sina nya saker. Självklart fick han skära upp första tårtbiten också, med hjälp av pappa förståss. :)
 
Här kommer massa kalasbilder
Smörgåstårtan
Tårtorna, skulle gjort en till för det gick åt i ett naffs, men det är så svårt att beräkna ;)
Pappa och Charlie skär upp tårtan
mmm Popcorn- Charlie har själv gjort sin fina frisyr med hjälp av banan och päron hahah
Paket!!
Titta mormor snören!! 
kalas kläderna. Jag tyckte att han blev så stilig med slips och allt! 
Kusin kul
kusinkram
k3 och Charlie
Kalaset slut och alla gästerna har åkte hem <3 Det var verkligen en lyckad dag!
 
Tänk att jag varit mamma i över ett helt år nu! Galet att tänka på det. Jag älskar det! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :