tandläkaren

publicerat i Charlie 3 år;
idag åkte vi till tandläkare med Charlie, ett helt vanligt årligt besök. Först fick vi sitta ovh vänta en vart extra och Charlie höll på att välta halva väntrummet, tyckte på alla knappar han hittade, drog ut alla skoskydd och kastade ut alla tidningar på golvet suck. Han är en liten energitjuv, tur att hans syster än så länge är vädigt lugn *peppar peppar ta i trä* Han ville först inte gapa men de hade en mjukis krokodil med människotänder, såg riktigt creepy ut men Charlie tyckte att den var rolig så till slut slappnade han av och kunde visa att där inte var några tandtroll. Han vänstra tand där uppe framtill är lite missfärgad. Jag har tyckt att den blivit det på sista tiden, troligen så har lite nerver dött där då ha slått i tänderna 2 gånger. Vi ska bara ha lite extra koll på den. Inga hål och fina tänder. Trots att han går på astma mediciner och inte dricker mjölk så han och vi föräldrar fick MVG! :D 
 
Sen körde vi till Ystad då Pappa Pontus hade ett jobb där, så vi fuskade lite med maten och köpte lite mat på burger king och körde bort med till Pontus. Kul att få se hur det fungerar med hans jobb men gud vad kallt det var! Charlie lyckades så klart att kasta ut Pontus dricka suck.. Men eftersom att jag är världens bästa flickvän (även om han själv aldrig kan utrycka sig så hrmm..) så körde jag och handlade mat och köpte då en ny dricka och körde och lämnade innan jag körde hem. 
 
Under hela tiden sov Lilly. Hon sov i nästan 4 timmar innan vi kom hem och då vaknade hon för att äta, få ny blöja och vara vaken i ca 30 minuter och nu sover hon igen. Hon sover vädligt mycket fortfarande men det gör inget, då lyckas jag få gjort saker här hemma. Imorgon hoppas jag på att kunna vila en stund. 
föresten så sitter Charlie såhär bra i sin bilstol bakåt, jag hoppas på att han kommer kunna åka bakåt länge. Tyvärr är han en stor kille och stolarna går bara upp till en viss vikt, nu minns jag inte exakt vad just denna stolen går upp till dock. 
en mammaselfie - jag behöver verkligen klippa mig!! 
Charlie är en toppenbra storebror. Han är verkligen fin med Lilly <3 
 
 

Kommentera inlägget här :