När kärleken är perfekt

publicerat i Graviditet 27 veckor --> BF!;
Jag satt och tänkte på allt jag och Pontus gjort under tiden vi varit ett par och ett minne av en resa kom upp som verkligen är så otroligt romantiskt och mysigt, som en romantisk film. Så jag kände att jag ville dela med mig av detta minne. 
 
Vi åkte upp till Stockholm på en utbildning med 4H (föreningen vi träffades genom). Vi bodde på ett hotell som låg på kungens kurva, det var jätte fint med en liten bassäng och bastu. Jag och Pontus delade rum med ett annat par. På kvällen bestämde vi oss för att gå och bada, först var alla där och ville bada, leka i bassängen och sedan basta. Sist kvar blev jag och Pontus, det spelade lugn musik inne vid bassängen och Pontus tog tag i mig och började snurra, vi tittade varandra i ögonen, sa ingenting och bara snurrade där i bassängen i takt till den lugna musiken, det var otroligt mysigt! 
Dagen efter åkte vi in till Stockholm City, Pontus och jag bestämde oss för att gå själva, vi gick runt och efter ett tag hittade vi till Gamla stan och där hölls en julmarknad. Precis när vi kom fram till julmarknaden och kände doften av brända mandlar, marsipan, julgodis och glögg öppnade himeln sig och ner föll gigantiska snöflingor i ett otroligt lugnt tempo. Det körde förbi en häst o vagn med bjällror och allting var precis som på en film! Något mer romantiskt tillfälle har jag aldrig upplevt. 
 
En resa som den här glömmer man aldrig, varje gång jag tänker på den växer kärleken ännu mer! 
Älskar min fina sambo <3
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mathilda:

Det är underbart med sådana minnen!

Kommentera inlägget här :