Unga föräldrar

publicerat i Graviditet 27 veckor --> BF!;
Idag var jag på Unga föräldrar. Det är en grupp som finns här för unga föräldrar i åldrarna 15-25 år. Av de som var där idag var jag yngst och den enda som var gravid. Kändes konstigt att alla satt där med sina små också satt jag där helt själv. två hade redan 2 barn. Men det var kul att ha några att prata med, vi skar ut pumpor, scrapbookade, åt pumpapaj med glass och pratade graviditet och barn! Där var en liten pojke som bara var 9 veckor gammal, han var sååå liten. Jag hoppas på att kunna åka dit varje vecka nu fram tills lillen är född och sedan ha det som aktivitet när han är född. Men vi får ju se hur mitt schema ser ut nu fram till födseln och hur det går att ta sig med bussarna sen när han är ute, då vi ska sälja ena bilen och bara ha en. Blir så dyrt med två bilar. 
Målarbild baby på gunghäst

Kommentera inlägget här :