Baby/mamma gympa och unga föräldrar

publicerat i Charlie 2-3 månader;
Idag var vi på mamma/babygympa på morgonen och gud jag har ju inga muskler kvar någonstans!!! Detta behövde jag verkligen. Alla var super trevliga och peppade på. träningsvärk delux efter detta! Jag trivs verkligen som mamma, det är så underbart att hitta på alla dessa aktiviteter med den lilla och alla som är där har något gemensamt så därför konektar man fort. Jag skulle göra om detta tusen gånger om för det är så otroligt underbart, men det blir väl annorlunda när det blir nästa barn för då har man ju en till att tänka på, nu är det ju bara jag och Charlie. 
 
Sen åkte vi till unga föräldrar och då gjorde Charlie ett underbart framsteg! Maria en av ledarna frågade om hon kunde hålla honom en stund och det fick hon gärna men han brukar inte vara nöjd med det särskilt länge. Men han låg där och jollrade, gnällde en liten sväng men inte alls mycket och sen somnade han i hennes famn!!!! WOW! Min lilla bebis börjar kunna vara hos andra! Det är stort! Jag är en otroligt stolt mamma! :D 
 

Kommentera inlägget här :