sömn och motion

publicerat i Charlie 2-3 månader;
Vi var uppe vid 6 idag :) Charlie sov 22.30-04.00 och sedan 04.30-06.00. Jag tycker att jag fått sova väldigt bra inatt! Det behövdes inför denna dagen! Igår införde jag och Pontus vårt lilla godis löfte igen efter påsk/magsjukan, vi får väl se hur det går haha. Jag har gått en längre promenad och en kortare var dag nu men idag blir det mamma/baby gymnastik och en promenad på ca 25 minuter till unga föräldrar och samma väg tillbaka så jag tror jag får min motion idag också. Om vädret tillåter blir det antagligen en kvällspromenad också. Charlie somnar så bra i vagnen när vi går vid 20- tiden på kvällen. Så vi försöker att ha det som rutin och dessutom blir hans föräldrar rastade! Vi gick båda upp en del under graviditeten och det ska bort nu! Jag tror att om man trivs med sin kropp så blir man en mycket gladare människa och därför tänker jag kämpa för att bli nöjd med mig själv! 

Kommentera inlägget här :