93,9%

publicerat i Graviditet 27 veckor --> BF!;
Tänk att nu har jag varit gravid i 263 dagar av de 280 dagar man beräknar gå. Det kan dock vara +-14 dagar. 
Jag är gravid i vecka 38, (37+3), Gravid i kalender månad 9, graviditetsmånad 10, trimester 3 och det innebär att det är 17 dagar kvar tills han är beräknad att komma. Tänk det var inte alls länge sedan jag stod där med testet i handen och undrade hur tusan detta hade gått till, det kändes så overkligt men ändå helt otroligt! 
 
Han är helt färdig nu och jag går här hemma och bara väntar på att det ska sätta igång, är nervös men ser fram emot förlossningen och jag ser verkligen fram emot att få träffa min son! För Pontus har det äntligen sjunkit in i att han ska bli pappa, detta är verkligheten och snart kommer vår son. Pontus längtar otroligt och han kommer verkligen bli en super fin pappa, han är så duktig med barn. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Natalie - Liten i magen <3:

Fint skrivet!! :) Vi får hoppas att allt sätter igång snart av sig själv eftersom du inte vill bli igångsatt. Hur som helst kommer det bli bra! Oc ni kommer äntligen få er son hos er! :)

Förstår att du inte vill bli igångsatt men tänk vad skönt att slippande över tiden, om man ska se det possetiv ;) !

Svar: Tack, ja jag gör allt för att få igång det men det fungerar inte så bra haha. Man kan väl hoppas att kroppen känner sig klar till att släppa ut honom snart. Jo jag kör hellre på att de sätter igång mig än att det blir kejsarsnitt.
pinkmum.blogg.se

Kommentera inlägget här :