Listan

publicerat i Graviditet 27 veckor --> BF!;
Här är den lilla listan på vad ni har gissat:
 
Moa: 15 Januari, Vikt: 2985g. Längd: 46cm
Bea: 20 Januari, Vikt: 4450g, Längd 52cm
Olivia: 22 Januari, Vikt: 3740g, Längd 51cm
Johanna: 26 Januari, Vikt: 4257g, Längd: 53cm
Pontus: 27 Januari
Sandra: 28 Januari, Vikt: 3550g, Längd: 50cm
Johanna: 29 Januari, Vikt: 4100g, Längd 53cm 
Anna: 1 Januari, Vikt: 4095g, Längd: 51cm 
Natalie: 3 Februari, Vikt: 4240g, Längd: 53cm
Mathilda: 4 Februari, vikt 3600g, Längd: 51cm
Åsa: 5 Februari, Vikt: 3854gr, Längd: 52cm
Tobias H; 6 Februari: Vikt 4100g, Längd: 51cm
 
Fler får jätte gärna gissa! 
 
På torsdag ska vi på Tul och då får vi se vad de uppskattar att han väger. Då får vi förhoppningsvis också veta om det blir en igångsättning eller om det får gå natuligt. Är lite spänd inför besöket men oavsett så kommer han snart ut. Hade en hel del rätt kraftiga förvärkar igår men de avtog såklart igen, jag som hoppades så. 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Natalie - Liten i magen <3:

Gissar på 3 Feburari, vikt 4240 g, längd 53 cm :) !!

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Vilket fint foto! :)

3:e kommentar, skriven , av Sandra :

Jag gissar på 7 februari :) längd 52 vikt 3800.

Jag är själv gravid med mitt första barn och vi är beräknade till 22 januari så jag bara går och väntar här hemma :) vill att lilla pojken kommer ut nu :)
Jätte fina bilder du har tagit, hittade precis din blogg och önskar jag hade hittat den tidigare eftersom vi ska ha barn nästan samtidigt :)

Svar: Vad roligt, men vi kan följa varandra nu, ska bli kul att följa andra med barn i samma åldrar. Hur de utvecklad och så. Åhh vad nära du har nu, så himla spännande!
pinkmum.blogg.se

4:e kommentar, skriven , av Olivia linder:

Hej!
Jag gissar på den 22 januari.
Tror han väger ca 3740 gram och är 51 cm lång!
Vill bara säga vilken otroligt fin mage du har! Jag fick min lilla dotter på nyårsafton och saknar redan magen min, fast det är helt underbart att ha min lilla tjej ute!
Hoppas förlossningen går bra också, det är sådan otrolig upplevelse kan jag säga!

Svar: Tack :) gud vad kul, just nu är jag sååå trött på att vara såhär stor och klumpig, svårt att sova osv. Vill ha min guldklimp ute hos mig. <3
pinkmum.blogg.se

5:e kommentar, skriven , av Johanna:

Hm, jag tror bebben kommer den 26 januari, väger 4257g och är 53cm lång :)

6:e kommentar, skriven , av Mli - Husägare & blivande mamma ♥:

Ojoj vilken fiiin mage :) Täänk nu är eran ute, snart är det våran tur :) hihi!

Kommentera inlägget här :