Närmre och närmre

publicerat i Graviditet 27 veckor --> BF!;
Nu börjar det verkligen närma sig, Det är på allvar nu! Snart är vår knodd här och han är sååå efterlängtad.
Jag har börjat inse att för varje dag som går blir det bara närmre och närmre tills vi är där inne på BB och får hålla vår son för första gången! Så nu tänkte jag att de som vill kan få börja gissa när han kommer, hur mycket han kommer väga och hur lång han kommer vara. Så gör vi en liten lista sen på era gissningar, det är så himla spännande! 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av moa:

vikt: 2985g
längd: 46cm
ankomst: 15 januari
har ingen aning kan va hur fel som helst. Lycka till med er son!!!:)

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Haha, vi båda två skrev om precis samma sak, samma dag. :P

Jag tror din lilla kommer
28 Januari
Vikt: 3550g
Längd: 50cm

Du får gärna kika in och gissa på när vår skrutt kommer, även kön då vi inte vet om det. :) Kram!

3:e kommentar, skriven , av Mathilda:

vikt - 3600g
längd - 51cm
ankomst - 4 februari

Vad vet jag hihi :)

4:e kommentar, skriven , av Bea:

Jag gissar på:
20 Januari
Längd: 52 cm
Vikt: 4450 gram

Hoppas allt kommer gå bra :)

Kommentera inlägget här :