Beställt bilstol

publicerat i Charlie 6-7 månader;
Vår kille kommer inom snarast växa ur sitt babyskydd och behöver nu en större bilbarnstol, så idag hade vi turen att det var 10% rabatt på alla bilbarnstolar på Jollyroom så vi passade på att beställa en svart Axkid kidzofix. Vi tyckte att den verkade jätte bra med justerbart nackstöd, den går att använda i alla bilar även utan izofix (vi har dock izofix i vår). Den går att vända till framåtvänd när Charlie blir äldre så slipper vi att köpa ytterligare en stol. Vi betalade 3400:- för den och då fick vi till solskydd, sparkskydd och en baby on board skylt till. Jag hoppas att vi blir nöjda med den sen när vi använt den ett tag också. Den fanns i flera färger men vi valde enkel svart då det passar bäst i vår bil och det var en färg som båda kom överens om. 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Rebecca:

Så kul att du låst upp bloggen igen! Jag har följt din blogg sen början av din graviditet, har själv en liten gosig pojk på 7 månader! Jätte kul att se Charlies framsteg, riktigt fin kille ni har måste jag säga :))

Svar: Ja jag låste den då jag fick väldrigt elaka kommentarer men jag vill ju gärna att folk ska få läsa så efter ca en månad låste jag upp den igen och än så länge har jag inte fått läsa något elakt. Åhh vad härligt, nästan jämngamla. Det ä'r kul att följa andras barn i samma ålder!
pinkmum.blogg.se

2:a kommentar, skriven , av rebeckasstories.blogg.se:

oh, ja vi tittar också efter större till vår. Hur trivs ni med den?

Svar: vi har inte använt den ännu men vi gillar alla bra funktioner på den. Vi satte charlie i den på prov och han satt jätte bra.
pinkmum.blogg.se

Kommentera inlägget här :